Saturday, August 28

..the place I had a rest..

13 comments:

Unknown said...

Witam po wypoczynku, mam nadzieję że był udany. Fotka cudna. Pozdrawiam

Anonymous said...

No faktycznie miejsce idealne dla odpoczynku, tez kocham takie widoczki!

MariaPar said...

No, nareszcie !
:-)

Latarnik said...

Wypoczęłaś.. :)

zielinskabeata said...

ummm jak fajnie! jaki widok, piękne niebo, duże fale i ten piasek :)

Ewik said...

uuu... pięknie, a dlaczego tylko jedno...?:)

Mamsan said...

W takim miejscu tez bym chetnie odpoczela kilka dni... Pozdrawiam i zycze Wam udanego spotkania... :-) M

Pchełka said...

fajne miejsce, oj fajne!! ..wypoczęłam..nacieszyłam oczy..duszę i zapełniłam kartę pamięci w moim aparacie:)..nadrobię zaległości..zaraz coś powstawiam....Dzięki Mamsan...może kiedyś również się spotkamy - było by mi miło..:) Pozdrawiam wieczornie.A.

Małgoś said...

Ha! :) Z zatoki nad morze? :) Pchełko, a konkretnie gdzie byłaś? :) Wypoczęłaś? Pogoda dopisała? :)

Pchełka said...

Małgosiu..tak..z zatoki nad morze..byłam w Rusinowie...nad otwartym morzem polskim :)) cudowne miejsce..pogoda? niezła...może nie zawsze pozwalała na robienie zdjęć..ale you know..nie zawsze jest to najważniejsze..Serdecznie Cię pozdrawiam.A.

UIFPW08 said...

Molto bella, i miei complimenti
Maurizio

Pchełka said...

UIFPW08 (uff!!!) thanks!

Joanna Durczok said...

Nie lubię morza ale to zdjęcie jest wspaniałe, romantyczne, nastrojowe... mogłabym nawet odwiedzić to miejsce;) Pozdrawiam;)